اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۸۳۷۰

گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند برای رستوران های تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ , بازدید: ۴۷۳۰
قابل توجه همکاران محترم

 

اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند و بازگشایی گام‌به‌گام واحدهای صنفی در تهران

در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، شیوه نامه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور به شرح ذیل اعلام میگردد:

 

🔸۱- گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند که مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحدهای صنفی است در استان تهران از تاریخ شنبه ۹۹/۰۱/۳۰ آغاز خواهد شد.

 

🔸۲- واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی موظفند از تاریخ ۹۹/۰۱/۲۲ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن ثبت‌نام در این درگاه، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگاه اینترنتی   http://salamat.gov.ir  از ساعت صفر (۰۰:۰۰) مورخ جمعه ۲۲ فروردین ماه به مدت یک هفته آماده ثبت‌نام کلیه واحدهای صنفی است.

🔸لازم به ذکر است بلافاصله پس از ثبت‌نام، دستورالعمل‌های اختصاصی برای ثبت‌نام‌کننده ارسال خواهد شد.

🔸همچنین کلیه پروتکل‌های بهداشتی اصناف در درگاه اطلاع‌رسانی   http://markazsalamat.behdasht.gov.ir   بارگذاری شده است و امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

 

🔸۳- فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر FMCG (غیر سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده)، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا مشمول این طرح نبوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

تبصره: مطابق مصوبه ابلاغی واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در حوزه رستوران، کبابی، فست فود و مشابه صرفا جهت غذای بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند.

 

🔸۴- کلیه واحدهای صنفی در سراسر کشور موظفند تا تاریخ‌های اعلام‌شده فوق مطابق مصوبات و بخشنامه‌های پیشین ستاد ملی کرونا عمل کرده و تحت هیچ عنوان نسبت به بازگشایی واحدهای خود اقدام نکنند.

 

اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران در خاتمه بار دیگر بر رعایت همه ضوابط و اصول بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده و خواهد شد، تاکید کرده و اشعار می‌دارد دارندگان پروانه کسب از اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران ، حفظ سلامت آحاد جامعه را اولویت اصلی خود دانسته و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهند بود.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016